lauantai 25. elokuuta 2012

Pastel Sandwich



Toiset sandwichit heti perään, tällä kertaa vaaleanpunaiset!



Mä olen ehtinyt vähän ihmetellä, miten nämä kynnet ovat kestäneet näin kauan, koska yleensä mulla ei lakat kestä kovinkaan kauaa, oli lakat sitten mitä hyvänsä! Nyt nämä on kuitenkin kuvattu neljäntenä päivänä, eikä kulumaa ole juuri mitään.



Pohjalla on Models Own Pastel Pink(x1), välissä tuttu Party of Five Glitters(x1) ja päällimmäisenä H&M Pink Mist(x1-2).



Aluslakkana on normaali aluslakkani Sally Hansen Maximum Growth ja päällyslakkana MNY Drying Effect. Pitää vähän kokeilla uudestaan vielä, mikä mahtaa olla tämän kestävyyden salaisuus! Mä en ole ihan varma, desinfioinko kädet ennen lakkojen laittoa käsidesillä(= rasva ja lika kynneltä pois, lakkojen pitäisi tarttua paremmin).

Ja tästä lähtien näitä kuvia onkin aika reippaasti, koska mä en vaan osannut päättää mitkä kuvat haluan tähän ja mitkä en, joten valitsin kaikki kunnolliset kuvat tähän!



No, miltäs näyttää? Itse kyllä tykkään, yllättävää kyllä, koska yleensä vaaleanpunainen ei tosiaan kuulu lempiväreihini enkä siedä sitä vaaleanpunaista kuin maksimissaan kaksi päivää. :D

2 kommenttia:

  1. Kivat perus leivät :D Ne on aina söpöjä :)
    Jännä kyllä miten on noin pitkään pysyneet, ihan vastalakatun näköiset on kuvissa. Mä vähän aika sitten testailin ton aluslakan vaikutusta ja sillä ainakin on väliä. Tarkotus olis seiraavaksi kokeilla tuon Drying Effectin kanssa samaa testiä verrattuna Cesarsiin, koska mulla on ollut paljon kutistumisongelmia. Tosin saa nähdä koska senkin teen, koska toi aluslakan vaihto jo vähensi kutistusta niin paljon, että enää en voi tätä edes ongemaksi luokitella :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. (oho, onpas unohtunut vastaaminen! Anteeksi!)

      Jep, mäkin ihmettelen edelleen, miten nuo noin kauan kestivät!

      Poista