lauantai 28. heinäkuuta 2012

Tropiikkikynnet

Ostin reilu puolitoista kuukautta sitten Miyo Papaya/Mango -kynsilakan ja sain vasta nyt aikaiseksi testailla sitä, osittain johtuen siitä tosiasiasta, että olin suurimman osan kesäkuusta Kreikassa ja heinäkuukin on ollut lähinnä lakkavarastojen haalimista eikä niillä joka päivä lakkaamista. En jaksa lakata kynsiä niin usein, kun ei niitä kukaan kuitenkaan näe, kuten koulussa ihmiset näkevät. :D 
 Pohjalla siis kaksi kerrosta Miyo Papaya/Mango-lakkaa ja nimettömissä ja peukaloissa vinottain Mavala Pistachio-lakkaa. Miyon lakka muuten oikeasti tuoksuu(tosin näissä ei ollut päällyslakkaa ollenkaan) sellaiselle makealle, en osaa kuvailla mille. Ajan myötä haju alkoi hitusen ällöttää, kun sen moneen kertaan oli haistanut, mutta minusta tuntuu, että haju hälvenisi paljon nopeammin, jos pitäisi päällyslakkaa tämän kanssa.

Miyo Papaya/Mango-lakka on kirkkaan vihreä lakka kultaisella shimmerillä. Tämän lakkaustuntuma oli hyvä ja vaikka vihreä on aika lailla vieras väri mulle, niin pidän tästä lakasta todella paljon, tämä on tosi nätti eikä näytä ollenkaan hullummalle kynsissä. ;)

Koristelin nimettömät ja peukalot strassi- ja fimokoristeluin(fimo/strassiövereitähän on viime aikoina blogeissa pyörinyt jonkin verran - pitihän minunkin!), tosin vasemman käden nimettömästä lähti yksi fimo karkuun ennen kuin ehdin kuvaamaan näitä. :( Mulla oli kirkkaita pyöreitä strasseja, pinkkejä pyöreitä strasseja sekä neliönmuotoisia vaaleanvihreitä strasseja.
Näistä tuli tosi kivat kynnet ja mulle tulee näistä kukkateeman ja pohjalakan takia tropiikki mieleen, josta otsikkokin.

7 kommenttia:

  1. oii , ihan mahtavat kynnet ! nyt alko himottamaan noi neliönmutoset strassit , jos niitä jostain löytäis ja haalis itellee ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, itsekin tykkään. Eiköhän niitä neliöstrasseja jostain löydy ;)

      Poista
  2. on kyllä tosi ihanan vihreän värinen tuo lakka =)
    ja ite olisin varmaa laittanu jokaisee kyntee noit fimoja ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On joo! Haha, mä olen ehkä vähän säästeliäs noiden fimojeni suhteen, kun fimopötköjä ei löydy kuin 6kpl enkä pääse esim. ebaysta tilailemaan :D

      Poista
  3. oi ku ihanat! Kumpa mäkin osaisin! ja kumpa mulla olis noin hyväkuntoset kynnet =D

    VastaaPoista