keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

11-haaste

ajastettu postaus


Sain tämän ns. 11-haasteen Hannelelta Künsii-blogista.  

1. Jokaisen pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Vastaa kysymyksiin, jotka olet saanut ja luo itse 11 kysymystä niille, joille lähetät haasteen eteenpäin.
3. Valitse 11 henkilöä ja linkitä heidät postaukseen.
4. Mene heidän blogiinsa ja kerro heille, että haastoit heidät.
5. Ei takaisin haastamista.

En toteuta haastamisosaa tästä, tämä on kiertänyt niin monessa blogissa.

1. Olin TET-harjoittelussa Salessa, tykkäsin hurjasti vaikka monet luokkalaiseni eivät tuntuneetkaan hyllytyshommaa paljon arvostavan. Totuushan on, ettei ne tavarat itsestään sinne hyllyyn ilmesty, joten mun tet-työ oli kyllä tosi jees. :)
2. Tetin aikana kynnet lyheni hurjasti, osittain omasta tahdostani ja osittain pakon edessä lohkeillen.
3. Mulla oli kampaaja tet-viikolla, hiuksistani tuli aika kivat!
4. Mutta pari viikkoa myöhemmin käytin KC Color Maskia ja sain värjättyä itselleni punertavan oransseja raitoja... :D Mut mun hiukset on ihanat silti, vaikka niistä tulikin vähän hassun väriset ja kirjavat. (eihän kukaan huomaa..  ;D)
5. Mä rakastan sateen tuoksua. Se tuoksuu ihanalta ja raikas ilma on jotain, mitä mä rakastan yli kaiken.
6. Mä olen tosi allerginen koivulle ja mulla on aika vahvat lääkkeet siihen. Niillä tämä allergiani pysyy aika hyvin kurissa.
7. Mä olen horoskoopiltani kaksonen ja se tosiaan näkyy, olen paikoitellen sellainen hankala tuuliviiri ja puhun itseni pulasta aika usein.
8. Kohtaan kuusi liittyen, mä myös puhun itseni pulaan aika usein, avaan suuni liian usein ja väärissä paikoissa, väärille henkilöille ja lipsauttelen asioita. Mutta toisten salaisuuksia en puhu.
9. Mä oon haaveillut korupuusta jo aika kauan ja viimein sain sen vanhemmiltani yhtenä osana 15-vuotissynttärilahjaani. :D Toisesta osasta synttärilahjaa ei sitten ole tietoa, saan sen vasta oikeana synttäripäiväni.
10. Mun keskiarvo oli paras luokallani. KA 9,75. Jännä juttu, että osaan sekä matikkaa että kemiaa, mutta fysiikka jäi ysiin. Ja saksa, englanti ja ruotsi(= kaikki opiskelemani vieraat kielet) oli kymppejä mutta tämä rakas oma äidinkieli oli ysi. :D
11. En muuten ole valehdellut yhdessäkään näistä kohdista, vannon! :)

Kysymykset
1. Kuka on idolisi? Miksi?
- Mun idoli on mummoni, koska hän on ihan paras ja jaksaa aina huolehtia ja muutenkin on sellainen super. ♥

2. Kuinka monta lakkaa omistat?
- 87 taitaa tällä hetkellä värilakkoja löytyä, päällys- ja aluslakkojen en ole laskenut mukaan.

3. Kuinka usein laitat kynsiä?
- 2-6 kertaa viikossa.

4. Mitä kaikkea harrastat?
- Kynsienlaittoa, fan fictionia, kirjoittamista, lukemista, bloggailua jne. Oon tälläinen kotihiiri enkä hirveän menevä ihminen, tykkään olla kotona ja koneella. Shoppailu ja ulkona syöminen on silti aika jees ;)

5. Mitä tekisit, jos saisit päivän ajan olla mies?
- Tjaa.. :D

6. Miksi aloit bloggaamaan?
- Bloggaaminen kuulosti mukavalta ja seurailin muiden blogeja, kunnes päätin itsekin kokeilla! Eli aika samaa rataa mä aloitin kuin moni muukin.

7. Mikä on lempivuodenaikasi, miksi?
- Mä tykkään keväästä kumman paljon, vaikka olenkin allerginen koivulle ja siitepölyjen takia kevät on välillä aika hankalaa aikaa.

8. Mitä tekisit 10 000 eurolla? Pitää tuhlata ;)
- Lähtisin vaihto-oppilaaksi. Olen laskeskellut, että vaihto-oppilasvuoteni vie yhteensä noin paljon rahaa, käyttörahoineen ja kaikkine matkalaukkuineen, elektroniikkoineen ym. Jos nää pitäisi ihan tuhlata-tuhlata, niin kai mä matkustaisin ja shoppailisin urakalla. Joka tapauksessa miettisin tarkkaan, miten käytän 10 000 euroa, se on sen verran suuri rahasumma.

9. Missä kaikissa maissa olet käynyt?
- Suomi ofc, Ruotsi, Norja, Kypros, Kreikka, Portugali, Iso-Britannia, Tanska(lentokentällä välilaskun ajan tosin).

10. Suosikki kosmetiikkatuotteesi kautta aikojen?
- Apteekkituote Aqualan L on mun vuosien rakkaus enkä siitä tule luopumaan vielä moneen vuoteen. ♥

11. Mikä on blogisi ennätyskävijämäärä/päivä? Mistä piikki johtui?
- Noin 200 kävijää päivässä(normaali n. 100), johtui siitä, että olin kuvannut telkkarin kautta Idolsissa olleen HD-Mummon ja kirjoittanut pienen kuvatekstin, ja "HD-Mummo" bongasi tämän ja lisäsi facebook-sivuilleen. :D Harmi vaan, ettei kävijät tainneet olla ihan kohderyhmää...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti