perjantai 20. huhtikuuta 2012

MNY 657

Ostospostauksessa olikin jo juttua tästä MNY:n turkoosista shimmerlakasta, joten en mä rupea siitä enää uudestaan selittämään, haluan nukkumaan. :D
MNY 657 peittää 2-3 kerroksella, mulla on kaksi ja se riittää nipin napin, levittyy helposti. Ei ollenkaan huonolaatuista, ilomielin tästä maksaa sen kolme ja puoli euroa. Tein mustalla Golden Rose-koristelulakallani jotain random-koristeluita, jotka paikoitellen epäonnistuivat aika lahjakkasti, mutta eipä se mitään. Kyllä näissä pari päivää tuli viihdyttyä. 
 Kuvat vääristävät hitusen väriä. Lakka on suurin piirtein samanvärinen kuin Wet 'n Wild Caribbean Frost salamavalolla kuvattuna.

Postaustahdista & blogin aihepiiristä hitusen infoa! Päätin, että vähän muutan blogin aihepiiriä entistä pinnallisemmaksi ja jätän ne omat jutut vähemmälle(= selitykset koulusta jne.). Mua itseäni ei yleensä keskivertoblogeissa - eli blogeissa, joita seuraan, muttei kuulu lemppareihin, - kiinnosta ns. lifestylepostaukset vaan enemmän ne kauneus- ja kynsijutut, joten aion myös kirjoittaa oma blogiani omien lukumieltymyksieni mukaisesti. Uskon, että muitankin kiinnostavat enemmän kynsiaiheiset jutut eikä mun omat selitykset koulusta ja kavereista.

Postaustahdin kohdalla päätin, että postaan vain silloin kun mulla on jotain postattavaa, en vain siksi, että pitäisi saada täytettä blogiin ja sitten teen postauksia miten sattuu ja jutut niissä on miten on. Perfektionistiluonteeni taitaa puskea taas esiin. Pyrin silti pitämään postaustahdin siinä joka päivä - joka toinen päivä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti