keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

Ostoslistaa, kräkläystä ja höpinää

Mun ostoslista lauantaille laajenee uhkaavasti. Joku onkin saattanut huomata ehkä sivupalkissa olevan Ostoslistalla-gadgetin, johon olen listannut kaikki realistiset lakkahaaveet. Esimerkiksi Orly Halley's Comet, monet OPI:t ja China Glazet olisivat ihan mahtavia, mutta ei mulla ole mahdollisuutta saada niitä kuitenkaan, joten aika turha niitä on siellä pitää. Ostoslistalla on Models Own Pinky Brown, jonka hyvin mahdollisesti vihdoin viikonloppuna voin saada käsiini(sormet ja varpaat ristiin, jooko?), MO Freshen Up ja Kaleidoscope-kokoelmat kysymysmerkin kera, sillä niitä pitää katsella livenä tai nähdä jotain kunnollisia swatcheja, MO:n omat pullokuvat ei oikein kerro mitään. Listalla on aluslakka kysymysmerkin kera, sekä H&M minilakkoja, jotka on ilmeisesti kolmen settinä myynnissä. Jos on ylipäätään myynnissä enää, H&M:n nettisivuilta en enää ole löytänyt, mutta näissä IRL-kaupoissa tuppaa tavarat olemaan paljon myöhemmin kuin netissä. Sonne esitteli blogissaan joku aika sitten H&M:n minilakkoja(Metallic Grey, Metallic Petrol ja Spark Me Up) ja ihastuin etenkin Spark Me Up'iin täysin. Ihana glitterlakka!

Gosh Rainbow päätyi listalle vasta eilen, kun Cotton Candy Maker-blogissa yhdistettiin lakka flakies-koostumukseen ja satuin katsomaan samasta lakasta swatchkuvia. Mulle sitten on aika helppo kaupata eri lakkoja. :D Vähän epäilen, ettei tuota enää löydy, mutta voihan mulle käydä joku kiva onnenpotku... Haha, toivossa on hyvä elää! Listalle päätyivät myös Miyo -tuoksulakat. Miyo on ilmeisesti joku teinimeikkisarja, samantyylinen kuin MNY, kaikki tuotteet taitavat maksaa alle viisi euroa ja pikaisella googlettelulla selvisi, että joku kauneusbloggaaja oli saanut näitä tuotteita testiin ja todennut ihan ok-tuotteiksi. Ine hankki nämä tuoksulakat, ja mua jäi kaiveltamaan pari lakkaa näistä. Neljä euroa taisi olla lakoilla hintaa, pitäisi tulla Seppälöihin tämän kevään aikana. No joo, mulla on vähän mututiedot, mutta kerkeän käydä kahdessa Seppälässä lauantaina katsomassa tilannetta, niin katsellaan sitten näitä uudelleen! :D

Olen siis lauantaina menossa vähän ostoksille, ja toivon vihdoin saavani MO Pinky Brownin ja mahdollisesti jonkun muunkin lakan ko. kokoelmasta käsiini. Ainakin siellä on myyty niitä, toivottavasti eivät vain ole loppuneet. Vaatteita haluaisin lähinnä sen täydellisen käsilaukun, bleiserin, tummansinisten housujen ja parin topin verran. Luultavasti jään ilman laukkua ja bleiseriä, housut ja topit saatan vaikka löytääkin. Ostoslistalla on myös hopeinen ja siro rippiristi.
Mun pitää vielä jatkaa eilen esittelemistäni kynsistä! Kokeilin koristella niitä vielä ja lopputulos oli... no, sellainen, että laitoin pitkästä aikaa cracklea päälle. Mulle tulee kynsistä mieleen minttusuklaa, tosin suklaa taitaa olla ruskeaa eikä violettia, kuten tämä mun Golden Rose -cracklelakka on. Mielleyhtymät. ♥

Keskisormen kräkläyksestä tuli vähän hölmön näköinen, kun en ole suhteellisen pitkään aikaan käyttänyt cracklejä / erityisesti tätä lakkaaa, ja se oli ensimmäinen kynsi johon laitoin(hmm, olen järjestelmällinen ihminen, vai mitä?) ja lipsahti vähän turhan paksu kerros.
 Itse tykkään vasemmman käden kräkläyksistä enemmän. :) Etenkin keskisormessa on tosi kiva! Mun kynsiä kehuttiin tänään tosi paljon, ja kyseltiin kräkleistä vähän(paljonko ne maksaa suurin piirtein? - no tuota, halvimman saa kahdella eurolla, kallein minkä tiedän maksaa kuustoista...). 
Kaikki kynsijutut alkaa muuten tulla trendiksi meidän koulussa! Tosi monilla on kynsiä laitettu jotenkin ja joillakin nail artia vähän enemmän ja muutenkin kynsijutuista ollaan enempi kiinnostuneita. En vaan osaa päättää, olisinko tyytyväinen, että kynsiharrastus on levinnyt vai kettuuntunut siitä, että kaikki ovat aloittaneet kynsienlakkailun ja koristelun. :D Elämän vaikeita kysymyksiä... Porukka ei ole kovin paljoa yleisesti ottaen ennen tehneet kynsilleen mitään, nyt näen joka viikko eri ihmisillä jotain nail art-väkerryksiä... Saa nähdä.

Olen myös vähän kettuuntunut siitä, että luokkalaiset ovat alkaneet jauhaa kesätöistä ja uhkaavat viedä mahdollisuuteni. Viime vuonna ketään ei kiinnostanut. :D Toisaalta onhan mulla yksi etu, olin kesätöissä ihan oikeasti viime kesänä enkä vain jollain sukulaisella suhteilla. Työkokemusta arvostetaan... toivottavasti. Pitäisi pari työhakemusta saada aikaiseksi tällä viikolla. Mutta mitä ihmettä voi laittaa "kerron mielelläni itsestäni lisää"  tai "tulen mieluusti henkilökohtaisesti keskustelemaan lisää (tähän haettava virka):n tehtävistä" tilalle, jotain samansuuntaista mutta ei niin kliseetä? Mä en keksin yhtään mitään... Ideoita, anyone? :)

// eli tässä linkkejä Miyosta: Täällä ja täällä puhutaan Miyoista, ja Inellä on tässä ja tässä postauksessa ko. lakoista juttua.

2 kommenttia:

  1. Wäää apua onko Seppälöihin tulossa uusi lakkamerkki?! Ihanaa, pakko päästä ostamaan! Niin kuka bloggaaja niitä oli saanut, ja millasia lakkoja ovat (kuvia?)?? Linkkiä kiitooooooooos =)

    VastaaPoista