lauantai 3. maaliskuuta 2012

Kotona!

Nyt olen onnellisesti kotona riparilta ja huomista konfirmaatiota stressatessa sujahtaa aika hyvin! Olen myös koristellut kakkujani(joo, kakkujani, koska mä saan itselleni leivoksia ja muille on iiiiiso kakku, jota en itse voi syödä), harjoitellut vähän lauluja, koska meidän pitää mm. laulaa koko kirkon edessä yksi laulu, tosin meillä on sanat, mutta hyvä silti harjoitella. Kulkueessa lauletaan myös paria laulua, joihin ei saada sanoja, mutta olisi kiva kuitenkin vähän muistaa sanoja ja laulaa. Muilla toki on sanat ja ne laulaa, mutta me päätähdet joudutaan muistamaan ulkoa. :D Olen myös syönyt suklaata, plääh vaan mahalle. Sovitin kyllä päivällä rippimekkoa, mahtui päälle ihan hyvin. Tuli viikon mittaan syötyä, kun on viisi kertaa päivässä ruokaa tarjolla niin tulee syötyä! Plus napostelut huoneessa päälle... no, tuli syötyä. Olen myös käynyt äidin kanssa kukkakaupassa valitsemassa kahvi(nouto)pöytään kukkia, laittanut kynsiä, siivonnut, purkanut matkalaukun(ja siitä 10 tuntia aiemmin pakannut sen.. :D)

Leirillä oli übersupermahtavankivaa, muikeaa, hillitöntä, muhkeaa, hulvatonta, ponimaisen hauskaa... Ihanaa. Laittelen leirikuvia ym. myöhemmin, ehkä huomenna tai maanantaina! :)

Nyt soi päässä kaikki leikkien laulut ja iltaohjelmalaulut ja taizé-hartauslaulut ja kaikki sekaisin... :) Ja jännitys... RAAH!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti