perjantai 9. maaliskuuta 2012

Kollaasia H&M:ltä

Päätin tehdä osittain huomista varten kollaasia H&M:ltä tämänhetkisistä himotusvaatteista. Kollaasi on varmaan tosi sekavannäköinen, mutta itse saan ainakin selvää, toivottavasti tekin.

Listalle sattui vähän vahingossa kahdet tummansiniset housut, en kyllä ollut molempia tummansinisenä hankkimassa, chinot hankin ehkä jossakin muussa värissä... Olen vähän haaveillut uudesta vyöstä, nahkaisesta, H&M:llä näyttää olevan sellaisia kympin hintaisia nahkavöitä ruskeana sekä mustana. Punosvyö ei ole nahkaa. En tiedä oikein, haluaisinko mustan vai ruskean punosvyön, vai ruskean tai mustan tavallisen vyön. Musta ohut nahkavyö mulla onkin jo, mutta en tiedä haluaisinko leveämmänkin. Vaikeaa. Mun pitää varmaan katsella ja mallailla kaupassa tunnin, mitä haluan. Mustaa nahkavyötä saa myös ruskeana.

Sitten valkoinen löysä ns. lörttöpaita. P.S. I love fashion -blogin Lintulla on ollut vähän löysempiä yläosia yhdistettynä bleiseriin / neuleeseen ja mä yritän kehitellä vähän samankaltaista klassista simppeliä tyyliä. Vielä kun joku tajuaisi, että mulla on olevinaan joku tyylikin. Lintu-henkinen(:D) vaalea neule olisi listalla myös...
© H&M
 Alarivltä.. Valkoinen löysä paitis, tässä kuvassa näkyy miltä se(n pitäisi) näyttää päällä. Vieressä ihan tavallinen valkoinen paitis. Mulla on tällä hetkellä vain yksi, ja mikä muu kuuluisi klassiseen tyyliin enemmän kuin paitapuserot? Sen yläpuolella on kasa korviksia, yhteensä 12 paria ja lompakkoa laihduttaa 4,95 euroa. Peruskorviksia kaikki(strassi-, helmi- sekä musta-/hopeahelmikorvakoruja), mun mielestä aika edullisesti irtoaa. Olen myös ostamassa myöhemmin keväällä tennareita, väristä en vielä tiedä. Tennareiden vierestä kollaasista löytyy kolme perustoppia. Tarvitsen toisen valkoisen, sillä meillä pestään valkoisia niin harvoin että valkoisia vaatteita pystyy käyttämään aika harvoin, ja valkoiset paitani tarvitsevat alleen topin.

Tummansininen/punainen toppi olisi myös kiva, en tiedä kummanvärisen haluaisin. Vieressä tuollainen löysä toppi, sellaisiakin on Lintun blogissa näkynyt paljon ja tuo kollaasin toppi taisi olla 100% viskoosia.

Huomasitte varmaan noi pallot ja viivat tuolla ja selitykset kollaasissa? Eli puna/pinkki viiva tarkoittaa sitä, että olen ehdottomasti ostamassa, jos vaan löydän ja sininen sitä, että aion ostaa jos vaan keksin minkä värisen(jne.) tarkalleen ottaen haluan. Musta pallo merkitsee sitä, että haluan jonkun samantyylisen vaatteen, ja tummansinisen sitä, että ostaisin ehkä myöhemmin eri paikasta..? Harmaa nivoutuu tavallaan siniviivan kanssa yhteen, jos keksin tarkan värin ja mallin niin ostan. Vaateostoksien lisäksi olisi lakkaostoksia hyvin varmasti luvassa!

Kiinnostaako ketään edes nämä mun vaatehaaveilut..? Näitä ostoshaaveiluja on ollut nyt parina päivänä niin vaatteista kuin lakoista... :D

Blogi täytti muuten vuoden keskiviikkona! Whohoo, olen jaksanut tätä vuoden! Olen aika ylpeä itsestäni. ♥ Ja ihan flashbackiksi, ensimmäinen postaus oli vaatekollaasi H&M:ltä. Ja miltä se näyttää...
© H&M

Noi löysät housut sekä raidallinen toppi mulla itse asiassa on, samoin korkkarit muttei kyllä H&M:ltä. Ja tajusin hauskan jutun, noi korvikset ovat prikulleen samat kuin tässä uudemmassa kollaasissa! Sama maku korviksien osalta edelleen, mutta muuten tyyli on kyllä muuttunut aika paljon. Hassua noiden korviksien osalta!

2 kommenttia:

  1. www.myfabulousnails-emppu.blogspot.com

    käy kurkkaan mun uus kynsiblogi :) jos vaik tykkäisit ja liittyisit lukijaks ;)

    VastaaPoista