torstai 23. helmikuuta 2012

Möchtest du Kaffee?

Otsikko kuvaa saksan tunnin opiskeluja. Ja voin vastata itse. Nein, danke. Ich möchte nicht Kaffee. Ich mag nicht Kaffee. Ich mag Milch.

Vähän armoa näiden kynsien kanssa, pliis... Nämä näyttivät kyllä alun perin ihan kivoille, mutta kun innostuin koristelemaan hiukan liikaa sekä nukuin yön yli, lopputulos... no, tämä:
Pohjalla(aluslakan päällä) kaksi kerrosta Evelinen pinkkiä, päällä kerros pinkkiä Flormaria, siihen vinosti Dependin mattatummanharmaata ja toisinpäin vinosti Flormar U24'ää. Noi hopeat ja mustat viivat oli liikaa, ja onnistuin pilaamaan niillä tämän lakkauksen. Ja oli noi strassitkin ehkä vähän turhat. Ja yöllä nämä lakat olivat vähän liikkuneet niin kärjet ruuttaantui hölmösti. Ensi kerralla sitten paremmin. Tänään mulla oli vain yksivärisesti tota Dependin tummanharmaata mattalakkaa, joka näkyy vähän huonosti yllä olevassa lakkauksessa. Ja katkaisin oikean käden nimettömän kynnen lopullisesti, pari päivää sain pidettyä kasassa teepussipaikkauksella. :/

Huui, enää yksi koulupäivä ennen lomaa, rippileiriä ja konfirmaatiota! Mä olen ollut jännityksestä piukeena koko viikon, jännittää kaikki rippikoulujutut niiiin sairasti. Kohta. Ihan kohta. 10 yötä ja ne kaikki on ohi.. Myös loma. Antaiskohan äiti mun pitää pari päivää omaa lomaa...? :D

// Kyselkää vaan lakkojen numeroita, jos haluatte tietää, mun pitäisi olla tekemässä läksyjä eikä päivittämässä virtuaalikoirien kisakalentereita tai kirjoittamassa tätä tähän... 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti