sunnuntai 26. helmikuuta 2012

Korut rippijuhliin

Tänään mallailin jo valmiiksi konfirmaatiokorujani, jotka näyttävät seuraavilta.
 Aika lyhyt, aidoista, oikeista helmistä(tulkaa ihmeessä haukkumaan mut murhaajaksi ;) tosin kommentit julkaistaan vasta 3.3.) koostuva helminauha, jonka olen saanut joskus kummitädiltäni. Seuraksi helmikorvikset(aitous, jaa-a, tuskin).
 Nomination-rannekoruni. Avasin ne, että näkisi paremin mitä paloja niissä on.
KappAhlista viime syyskuussa ostamani kellosormus, lisää tässä postauksessa
 Juhlakenkäni! Tosin mulla on nämä(oikeanpuolinen kuva ;)) kengät kirkossa ja ulkona, koska en usko, että nuo avokkaat selviävät talvikelistä. Tai mun jalat.
 Pakkausta ja päivän to do list! Sain pakkailtua itse asiassa jo, pitäisi ehkä vielä kerran tarkistaa, että kaikki on messissä..

Tästä lähin postaukset tulevat aina lauantaihin asti olemaan ajastettuja, eli varokaa vaan. ;) Jonkin verran ei-kynsiaiheista luvassa, lakkaukset ovat olleet vähän kortilla, koska olen tehnyt paljon lakkauksia joita ei viitsi julkaista kynsikilpailujen takia.

Ja sivupalkkia lainaten,
"POISSA
Olen poissa 27.2. - 3.3. rippileirin takia, joten postaukset siltä ajalta ovat ajastettuja, kommentteja ei lueta/julkaista(kommenttien valvonta käytössä) eikä niihin vastata, koska en pääse koneelle leirillä. Palaillaan! :)"

Eli palaillaan vajaan viikon päästä! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti