keskiviikko 15. helmikuuta 2012

Kolmiot

Hahaa, jokainen kuva on otettu eri valossa, yksi lampun alla, yksi luonnonvalossa ja yksi salamalla :D Olen lopettanut ystävänpäivävalituksen ja voin esitellä valituksieni sijaan tämän päivän kynnet!
 Pohjalla on kaksi kerrosta OPI Planks A Lotia, ja yritin tehdä punaisella, uudella Evelinen 601:llä tuollaiset... hmm.. jotkut. Vähän vinoonhan ne meni ja ns. kolmionkärki ei tullut keskelle vaan suurin osa meni enemmän jommalle kummalle puolelle kynttä ja punaiset osiot ovat erikokoisia, mutta ei se mitään haittaa. :D Ei sitä huomaa livenä. Mua ärsyttää toi mun tahmea koristelulakka, se on vähän kökkööntynyttä ja kynsille tulee aina välillä tollaisia "lakkakarvoja", niin kuin nimettömässä on, eikä niitä saanut pois märkänäkään.

Lakat:
* Trind Nail Repair
* OPI Planks A Lot
* Eveline 601
* Golden Rose Nail Art, valkoinen
* Seche Vite

 O väitti tänään koulussa, että nää on sen kynnet, koska hänellä taisi jossain vaiheessa vähän aikaa sitten olla samanlaiset/-tyyppiset, mutta eri väriset. Mutta mun mielestä tää ei ole mitenkään hirveän harvinainen? Voi olla että alitajuntani on matkinut tai jotain, koska itse en ainakaan lakatessa tiedostanut, että O:lla/kellä vaan on ollut tälläiset joskus. :D Malli muuten pidentää kynsiä mun mielestä. Mut miksi mulle tulee vähän mieleen näistä Angry Birds ja tekee mieli tehä Angry Birds-kynnet? :D
No, se kynsistä. Mä taidan palailla koulukirjojen ja telkkarin ääreen(joo, en kuvittele yhdistäväni niitä vaan luen vaikka Salkkareiden mainoskatkolla maantietoa(perjantaina koe) ja Salkkareiden jälkeen historiaa(huomenna heti ensimmäisellä tunnilla koe, nyyh ja apua!). Taidan siirtyä saunaan kirjani kanssa. Luen monesti saunassa kokeisiin koska saan olla rauhassa, telkkarin äänet ym. ei kuulu sinne ja pystyn keskittymään(oli kuinka surkea ohjelma vain, alan seurata sitä enkä lue koulukirjoja/tee läksyjä).

Mitäs tykkäätte kynsistä? Oletteko nähneet samantyylisiä aiemmin/tehneet itse? Angry Birds ja nää kynnet, onko mitään samaa(:D)?

2 kommenttia:

  1. Kivat kynnet! Tykkäsin eniten tosta keskimmäisestä kuvasta:D
    Mulla on tapana tehdä 'sivuranskiksia' tai mitä lie:D Ja joskus myös vetäisen molemmilta sivuilta, jolloin tulee tollainen väärinpäin oleva V kuten tässä sulla;> Musta tää on kiva ja nättikin tapa lakkailla! Joko osallistuit mun kynsikilpailuun?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, luonnonvalo on usein paras valo. :D En oo vielä osallistunut, tarkoitus olisi ihan just alkaa tehdä osallistumiskynsiä! ;)

      Poista