sunnuntai 1. tammikuuta 2012

2012 + Lupaukset

Mun uuden vuoden lupauksia on peräti kaksikymmentä ja saa nähdä kuinka niitä muistan noudattaa.

1. Paranna koulussa
- Eli luokkakavereille lisää kettuiltavaa! Mä olen todella kunnianhimoinen tässä kohtaa, eli haluan parantaa koulutodistustani ja oppia kunnolla.
2. Liiku enemmän (paljon)
- Mä olen kauhea sohvaperuna! Mun pitää todellakin alkaa liikkua ja parantaa kuntoa. 
3. Opettele heräämään
- Mä olen todella huono heräämään. Jos herään kellon soittoon, en tajua nousta ylös. "Vielä pari minuuttia..." ja tätä jatkuu parikymmentä minuuttia kunnes äiti repii mut ylös. Joten, mun pitää opetella heräämään itse ja aion alkaa käydä aiemmin nukkumaan.
4. Herkkulakko
- Mulla on vaikka mikä kiellettyä! Tällä hetkellä kaikki karkit(ei suklaa), sipsit ja popcornit ja limsa. Ja kun joululahjasuklaat loppuvat, myös ne on kiellettyjen listalla. Kotona mulla on suolakeksejä ja ne kaakaovohvelit yms. mutta niitä mä nyt en paljoa syö enkä osta (yleensä) itse. Pilttipurkitkin on sallittuja, koska ne ovat välipalaa ja max. 1 prk/päivä. 
Jäätelö on myös kielletty mutta siihen mulla ei tällä hetkellä mitään intoa ole. Mullahan menee jäätelö kausittain, välillä ei tee ollenkaan yhtään mieli jäätelöä ja joskus taas menee parikin kertaa päivässä. Ja kyläillessä heittäydyn hankalaksi enkä huoli jäätelöä. Ehkä vähän kiittämätöntä(kun ei kelpaa mikään, jäätelöä en halua ja muut ei käy), mutta en mä oikeasti tarvitse mitään syötävää, se juominen riittää ihan hyvin. Mä olen vaan välillä kyllästänyt jäätelöön ja siihen, että joka paikassa kun tiedetään, etten mitään keksejä tai kakkuja voi syödä, niin "Haluatsä jätskiä?" Kiitos ei. :D
5. Yritä syödä terveellisemmin
- Mä syön paljon herkkuja(nyt tuli stoppi) ja syön muutenkin välillä aika huonosti/huonoa ruokaa. Opettelen tänä vuonna syömään paremmin ja terveellisemmin!

6. Tipaton tammikuu uusista lakoista (paitsi MO Beetlejuice)
- Joo, Models Ownin Beetlejuice-kokoelma ei ole kiellettyjen listalla, mutta muuten kaikki tammikuun ajan no way. Tai ehkä ale-OPIt. Mut siis pääasiassa kuitenkin, ei lakkoja tammikuussa.
7. Siivoa lakkapullot
- Lakkapullojen suut ja korkit pitäisi siistiä, yleensä sen muistaa vasta silloin, kun kynsissä on märkää lakkaa ja olisi tarkoitus lakata lakalla jonka pullo ei lähde millään auki. Nyt sopii ehkä olla onnellinen, että lakkoja on joidenkin kokoelmiin verrattuna aika vähän. Alle 70 nimittäin :)
8. Vesimarmoroi
- Mä en ole yrittänyt vesimarmoroida pitkään aikaan, nyt voisi taas yrittää uusien niksien ja parempien lakkojen kera.
9. Säästä rahaa
- Oikeastaan sama kuin tuo 15. Tämä lupaus kymppiä varten. 
10. Vaihtarivuosi
- Tämänhetkinen unelmani on vaihtarivuosi ja sen haluan myös toteuttaa. Jos lähden ysin jälkeen niin kuin tällä hetkellä suunnittelen, mun pitää joskus loppukesästä/alkusyksystä alkaa hakea vaihto-ohjelmaan.
1.1.2012 Tehtiin lumilyhty äidin kanssa. Brilliant, isn't it? :)
11. Puhu asiat selviksi
- Multa jäi viime vuodelta asioita selvittämättä ja mun olisi ne pitänyt puhua läpi, mutta asiat olivat silloin paremmin enkä puhunut. Ei siitä sen enempää.
12. Opiskele saksa kunnolla
- Mä olen viikon aikana muun muassa opiskellut saksan artikkelien taivutuksia ja opetellut mikä on nominatiivi, genetiivi, datiivi ja akkusatiivi. 
13. Tee kotitöitä enemmän
- Mä olen laiska. Mutta olen tänään vienyt roskia ♥
14. Siivoa huone / Pidä siistinä
- Mä en vaan osaa pitää huonetta siistinä ja olla levittämättä tavaroita, eli siivoa huone-vaihtoehto näistä osuu mulle.
15. Noudata Using the Money -suunnitelmaa
- Toisin sanoen noudattaa sitä listaa missä vähän kaiken ostaminen on kielletty. Toivottavasti ei tule mitään hyviä tarjouksia tai alennuksia eteen. :s

16. Pidä blogia hyvin
- Mä en halua laiminlyödä blogia tänä vuonna ja toivon, että pystyn koko vuoden kirjoittamaan mielenkiinnolla  blogia ja riittävän usein. 
17. Järjestä lakkauskilpailu
- Tämä liittyisi blogin 1-vuotissynttäreihin, eli parin kuukauden päästä katsotaan tätä uudelleen. ;)
18. Kokeile uusia juttuja kynsille
- Eli koko kynnen tarroja ja kaiken näköisiä uusia lakkaustyylejä ym. U know? 
19. Käytä käsirasvaa, kynsiöljyä ja kynsinauhavoidetta
20. Kaikista lupauksista huolimatta, MUISTA ELÄÄ!
- Käytännössähän tämä tarkoittaa sitä, että joskus on lupa lipsua lupauksistaan ja saa ELÄÄ kunnolla.

Nyt en kehtaa olla pitämättä lupauksia kun olen ne tänne laittanut. Toivottavasti :D

2 kommenttia:

  1. sulla on mukava blogi.. liityin lukijaksi :)

    jos kiinnostaa nii käy kattomassa ja liity lukijaksi: http://sannilovessumtumn.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. sanniau-: Kiva, että tykkäät! :) Käyn vilkaisemassa blogiasi -->

    VastaaPoista