tiistai 8. marraskuuta 2011

Glitterblingblingpommi JJ

Tää Models Ownin Juicy Jules on aivan MAHTAVA lakka. Siis ihan mieletön. Niin blingblingbling. Upeaa. MO Juicy Jules on niiin glitterinen, ettei mitään rajaa. Ihan sairaan upeamahtavamieletönsuperihana. Rakastuin tähän lievästi sanottuna. No jaa, mä oon ajat sitten huomannut, että oon melkoinen harakka, mitä tulee kynsilakkoihin. Mitä enemmän kiiltää, sen parempi, eikös?  Siis tää on ehkä glitterisin lakka mitä mulla on. Täynnä eriväristä glitteriä. Ihanan säihkyvät kynnet! Mutta oli aika tuskaa saada irti kynsistä.. :D

Laitoin JJ'n alle kerroksen Evelinen hologrammilakkaa, koska tiesin, ettei JJ(kuten ei muutkaan glitterlakat) peitä kunnolla. Kannatti kyllä. ;) Alla ensimmäisessä kuvassa yksi kerros normaalia hologrammilakkaa(se Evelinen, en muista numeroa eikä lakka ole käsillä just) ja yksi kerros JJ'tä. Toinen kuva blurrattu.
Loppuun vielä havainnollistaa videota JJ:stä ja sen loistosta.


Saatoitte hoksata toisen käden nimettömässä tommosta suhrua. Kokeilin laittaa konad-leimaukset päälle mutta ne eivät näkyneet kunnolla(ihmekös tuo, ei ton säihkeen seasta nää mitään muuta!). Siinä se.

5 kommenttia:

  1. Oon kyllä ihan samaa mieltä ! Aivan älyttömän ihana lakka ! (:

    VastaaPoista
  2. Mulla toi sama lakka ja se kyl on aivan mahtava :)

    VastaaPoista
  3. oih aivan ihana lakka!
    sulle on kuvahaaste blogissani:
    http://nail-life.blogspot.com/2011/11/kuvahaaste-blue-moon.html :)

    VastaaPoista
  4. ooka: jep :)
    Tampsu ♥: niin on! (:
    SaraCupCakez: kuinka saadaan tuhlattua toisen kynsiharrastelijan rahat... :D
    3nn: tosiaan :) huomasinkin jo haasteen blogissasi, toteutan kun ehdin ;)

    VastaaPoista