torstai 8. syyskuuta 2011

Tummanharmaa ranskis

Ranskista tummanharmaalla! Nää on tuttua tyyliä, kun innostun liikaa ja koristelen oikein urakalla. Mun silmään nämä on aika överit koristeluiltaan nimittäin.Tai tarkoitan että tarrat, konadit ja strassi yhdessä ja samassa kynnessä on ehkä hiukan liikaa. Vai? :p
Tykkään kuitenkin näistä aika paljonkin. Okei, konadoinnit eivät ihan onnistunut mutta alan olla näihin jo aika tyytyväinen, kun oon kuitenkin käyttänyt konadeita ehkä 5 kertaa vasta. Btw, tossa Evelinen lakassa on livenä jotain hologrammisuutta, en tosin tiedä onko se hologlitteriä vai hologrammia vai mitä.
   Käytetyt tavarat; flormarin kirkas lakka, konad top coat, Depend base coat, tummanharmaa lakka Lumenen musta, Depend myrrh oil, Mavala kynnenkovettaja, strassit, tarrat, m25-laatta.

Viinirypäleet, nams. Mutta toi ruotsi, ei niin nam. Meillä oli juuri eilen noita verbejä ja miten niitä käytetään perusmuodosssa, preesensissä ja imperfektissä. Ja miten tähän päädyttiin: selvisi että about koko luokka ei ollut kuullutkaan noista mitään, ja opettaja aloitti aluksi puhumisen substantiiveista, verbeistä sekä adjektiiveistä ja luokka sekoitti ne toisinsa ja katastrofi. :D Mä oon vielä aika pihalla näistä mutta oon jotenkin älynnyt ton. Päätin että teetän jollakin käännöslauseita ja sit käännän ne ruotsiksi. Hyvä minä. 

2 kommenttia: