tiistai 2. elokuuta 2011

Toivelista

Kirjoitin maaliskuun lopulla hyvää kesäaikaa-postauksen, jossa oli 13 asiaa, joita toivoin sillä hetkellä. Päätin uusia sen ja katsoa mitkä toteutuivat!

-------------


MITÄ TOIVON TÄLLÄ HETKELLÄ?
että...
1. pääsisin vaihtariksi joskus - Haaveissa edelleen..

2. saisin lottovoiton - Samoin, eipä oo vielä rapsahtanut tilille miljoonaa, pyh...

3. tulisi kesä ja lämmintä   - Toteutui, tuli kesä ja tooosi lämmintä! ♥

4. hyvä numero englannin, uskonnon, matikan ja tulevista terveystiedon ja kemian kokeista (hmmh oon hikari)  - No, ihan hyvät numerot tuli - ja todistus oli tosi hyvä miusta!

5. että mulla olisi cokista vielä - Viikonloppuna oli vielä cokista, nyt ei. Kaipa sitä on elettävä ilman ja tyydyttävä tohon Juissiin. 

6. saisin kesätöitä - Justhan mä tässsä kaks viikkoa olin töissä!

7. saisin tehtyä kohta tosi hienot lakkaukset kynsiin - Oon ollut viime aikoina aika tyytyväinen kynsiini lakkauksien osalta. 

8. oppisin kreikan kieltä(se on työn alla, kaivoin jo kirjan kirjahyllystä eilen ja selailin sitä, aion tehdä lukujärjestyksen!) - No jaa, se on vielä työn alla...

9. meiän kaupungin lukiossa sais muutaman vuoden päästä ottaa espanjan yhdeksi aineeksi :D - Enhän mä mee lukioon kuin vasta kahden vuoden päästä?

10. äiti suostuisi tilaamaan mulle jotain kynsijuttuja(konadit <3) - Äiti on jo puoliks luvannu, että käydään Stockalla/jossain, joten yliviivattu.

11. näitä piti olla vaan kymmenen, no, 11: Haluan ulkomaille - Mä olin ulkomailla tossa kesäkuussa :D

12. saisin joskus luettua Vampyyripäiväkirjat -ykköskirjan.  - Taitaa olla vielä samassa kohtaa kirjaa..

13. tää on nyt se vika. toivon että äidin emailiin ois kolahtanu viesti yhdestä huoneistohotellista.  - Koska me yövyttiin ko. h-hotellissa, niin kaipa sieltä se meili tuli. 
-----
Eli, 5 kohtaa on toteutumatta, ja jotkut on kyllä ihan omaa syytäni, ettei ne ole toteutuneet. *köh0esim. köhkirjanköhlukeminenköh*

Uusittu toivelista:
1. - konadien ostamistaivuttelu
2. - Haluan Helsinkiin!
3. - Ja Norjaan lokakuussa kuten on suunniteltu
4. - Lisää lakkoja
5. - ja rahaa
6. - karkkia, suklaata
7. - inspiraation kirjoittaa jotain hyvää ficciä
8. - haluan päästä Pottermoreen!!

Ai niin, huikeasti heräsin varttia vaille yksitoista kun kävin puolenyön jälkeen nukkumaan :--) Bra. Eipä ollut kuin pikaisesti laskettuna n. 10 ja puolen tunnin unet. 8)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti