perjantai 26. elokuuta 2011

Pikku kysymys...

// Blogger temppuili ja mun piti ajastaa tämä eilisillaksi, mutta kävi jotain ja blogger ei julkaissutkaan tätä, niin menkööt nyt vähän jäljessä. Eli eilisen tekstiä, siksi saattaa vaikuttaa sekavalle.

..minkä takia mun kynsien 'valkoset osat' näyttää tältä?
  
Tajusitteko? Tossa valkoisen osan ja kunnollisen kynnen välissä on tuollainen... argh -kohta. ?? Minun mielestä olisi ihanaa, jos kynnet näyttäisi aina kärkien osalta tältä(without kellastumia ja with himppusen verran pidemmät vielä):


Vilkaistaan vielä kynsien kasvua ja minkälaiset kynnet olivat 8.8. (nyt on 26.8.)




Eli pituutta on tullut lisää! (apua, kuulostan ihan joltain terkkarilta) Niin ja näissä kuvissa oleviin kynsiin on myös käytetty kynsien alustoihin Trindin nail white penciliä, joka ikään kuin tekee ranskiksen ilman lakkaa(samaa kynää käytetty kaikissa muissa kuvissa paitsi ensimmäisessä). 

Mä olin eilen vähän sängyn pohjalla. Aamulla mulla oli tosi heikko olo ja mahassa kiersi, mut sit sain kuitenkin syötyä jotain ja helpotti, ja menin tuntia myöhemmin kouluun kuin olisi pitänyt. Silloin oli ihan hyvä olo. Koulussa välilä päät särki ja välillä ei särkenyt, yhden kokonaisen tunnin(45 min) verran paleli tolkuttomasti ja oli tosi väsynyt ja nuutunut olo. Selvisin kahteen asti ja lähdin kotiin nukkumaan. Kävin aika nopeasti nukkumaan(luin Annan ja selasin nopeasti blogipostaukset läpi). Lepäsin jotain 3 tuntia ja sit taas vähän virkistyi, päätä särki edellen aina välillä jne. Mulla oli välillä kuuma ja välillä kylmä ja muutenkin aika järkky olo... Sit illalla mittasin kuumeen, 37,3. Kiva. 

Aamulla oli tänään ihan ok olo ja olin täyden päivän koulussa ihan ookoosti ja liikkatunnillakin. Mua ärsyttää vaan äidin asenne tähän. Se(ei kun hän) ei tunnu oikeasti uskovan, että mulla on oikeasti tosi huono olo enkä vain esitä. Ja kouluun vaan vaikka mikä olisi. Ja tänä aamuna puhelimessa naureskelemassa minusta. Että kiitos, äiti. Nyt taas tekisi mieli vedota siihen "kun kaikki muutkin"(Kun kaikki muutkin saisi olla kotona.. Koulussa on se periaate, että jos on kipeä, niin pitää olla 'sairaspäivät' pois + lisäpäivä. Mähän en ole edes sitä 'sairaspäivää' vaan saan olla kipeänäkin koulussa. Ja syy miksen lähtenyt sieltä, oli saksan tunnit iltapäivällä. Joskus sitä tekisi vaan mieli potkia itseään perseelle). Takuulla syytän äitiä, jos tartutin jollekin tän flunssan/lievän mahataudin/minkälie.

Niin ja anteeksi avautuminen & sairaskertomus :---)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti