torstai 30. kesäkuuta 2011

Heissan :)

Olen kotiutunut taas Suomeen, ja Kreikka-postaus tulee, kunhan sen ehdin kirjoittaa. :) Päivityskatkoahan tässä hiukan oli, kun olin 4 päivää maaseutuilemassa isovanhempien luona, ja tuli juhannus. En juhannuksenakaan mitään erikoista tehnyt, muttei vaan saanut aikaiseksi kirjoittaa. Pöh.

Sanoin joskus itselleni/jollekin muulle, että 5 milliä valkoista(tai mun tapauksessa kellertävää) osaa on maksimimitta kynnelle. Mittasin kuitenkin sitä viivoittimella, ja hups, parissa kynnessa on 7 milliä. Suunnittelinkin lyhentäväni näitä ennen kuin mittasin kynsiä, joten toissa päivänä sit lyheni kynnet!
    Vaikka nää on vieläkin aika pitkät, nii tuntuu silti tosi lyhyille, hehee. Mut nyt on tasattu vähän kynsien eripituisuuksia, ja ei oo enää samanlaista eroa että jossain kynnessä on se 7 mm ja jossain puol mm..

Kävin btw eilen elämäni ensimmäisessä työhaastattelussa, ja mua odottaa lähi-Sale parin viikon päästä. :) Pääsin siis Tutustu työelämään ja tienaa -kampanjan kautta S-ryhmän paikalliseen osuuskauppaan(tai mikä lie..) töihin, ja saan 10 kuuden tunnin työpäivästä 320€. Kiva!

Ja ööö. Joo. Mennään huomenna kaverin(S) kanssa shoppailemaan, laittelen ostoksia varmaan joku päivä.. Jos sieltä tulee ostettua mitään... Ai niin ja ostin eilen Emotionista mustan Lumenen(Quick & Chic-sarjaa taas) lakan, Black Velvet-niminen, 4,50€. Olisin saanut jostain halvemmallakin, mutta Lumenella on ollut ihan ok-laatuisia lakkoja. Mun musta Depend nimittäin alkaa olla loppu, ja mistään ei tuu mitään jos ei ole mustaa lakkaa.


Eipä mulla tällä kertaa muuta. (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti