tiistai 10. toukokuuta 2011

Asiaa

Nyt on sellainen tilanne, että mulla saattaa olla vähän hiljaisempi linja blogin suhteen seuraavat pari viikkoa. Mulla on viimeiset neljä viikkoa koulua, joten vikat kokeet on nyt. Ja mä todella aion panostaa kouluun nyt. Sit mulla on äitin kanssa kirpparipöytä varattu ja mun pitää sitä käydä siivoilemassa aina aika ajoin(riippuen vähän siitä minkä verran äiti ehtii ite), plus mulle ilmestyi tässä täksi viikoksi koiraseuraa ja ens viikolla ei oo, mut sit seuraavalla viikolla ja sitä seuraavalla viikolla on koiran ulkoilutusta luvassa ja se syö osaltaan aikaani.

Ihan kokonaan mä en häviä, mut ei nyt välttämättä oo hirveen montaa postausta viikossa, joten päivitystahti hiukan harvenee. Mut meen nyt tekemään läksyjä, moikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti