perjantai 20. toukokuuta 2011

2 viikkoa kesälomaan

Nyt on siis enää kaksi viikkoa kesälomaan! Mulla on yhteensä 9 koulupäivää(vikalla viikolla en oo lauantaina enää koulussa ja torstai on helatorstai. Perjantaikin on pelkkä liikkapäivä, mutta kouluun pitää raahautua silti, joten laskin sen tohon). Öitähän nyt on koulun loppumiseen 15, ja mun matkakuume sen kun kovenee... Mä oon tehnyt wordiin listan, mitä otan mukaan... Tosin se on suht suurpiirteinen(kuten 'kirja' tarkoittaa että otan jonkun romaanin sinne luettavaksi, ja 2-4 x t-paita ei hirveästi kerro mitä t-paitoja pitäis ottaa. Ja mulla on henkareissa kasa vaatteita jotka on kaikki kesävaatteita ja osa on lähdössä mukaan, mut niitä kaikkia mukaan lähteviä ei ole vielä päätetty). Ja jotkut äiti luultavasti hylkää totaalisesti. En todennäköisesti äidin mielestä tarvitse kahta laukkua tai useita korviksia. Tai edes kolmea kynsilakkaa. Ja sitä rataa...

Meillä on vielä kolme koetta, joihin pitäisi jaksaa lukea. Maanantaina on kemian koe, tiistaina matematiikan koe ja keskiviikkona uskonnon koe. Tällä viikolla oli englannista(maanantai), ruotsista(keskiviikko) ja historiasta(torstai) koe, sekä terveystiedosta vika käsitekoe. Joten alkaa olla seiskaluokka aika purkissa. :D

Tein tänään kässässä laukkuni valmiiksi! Yksinkertainen, musta sekä ulko- että sisäpuolelta, vetskarillinen olkalaukku, jossa on solmittava olkahihna, joten sen pituutta voi säädellä mielensä mukaan. Ysin siitä sain, ja mun mielestä toi on erittäin käytännöllinen ja raahaan varmaan sen kouluun maanantaina.

Mulla on kamerasta akku loppu, joten en saa nyt kuvia laitettua koneelle. Laitan siis kuvat laukusta myöhemmin. Ja kuvat hienoista kynsistäni tietysti! Tai itse asiassa taidan ajastella niitä Kreikan matkan ajaksi...

Ihanaa viikonloppua <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti