sunnuntai 10. huhtikuuta 2011

Summer is coming



Voi vitsi, että ulkona on ihana ilma! Mä olin takapihalla kävelemässä auringonpaisteessa pelkissä farkkuleggareissa ja neuletakissa(tai oli mulla alusvaatteet ja t-paitaki)! Mut siellä tuulee aika paljon ja on tullu jonkun verran pilviä.. Mä löysin pari pientä irrallista muratinoksaa pihalta, joten laitoin ne vesilasiin tohon hyllylle. Katotaan jos ne siitä jaksais tehdä juuret!







Meillä on ihanat neilikat olohuoneen pöydällä, ja niitähän piti ehdottomasti kuvata! Ja sit mä värkkäsin banneria blogiin äsken, katon miltä uudistunu ulkoasu näyttäs, ehkä vaihdan sit uuden ulkoasun =)

Järjestelin koneella kuvia, nii huhhuh sitä määrää! Ja tosi paljon jotain epäonnistuneita ja kökkökuvia.. Vois ehkä siivota? Ja nyt on sellanen tilanne, että mulla ei ole kynsilakanpoistoainetta, joten siihen asti, kunnes saan uutta, ei tule uusia kynsiäkään esiteltäväksi. Mut saan hommattua sen heti kun jaksan pyöräillä kaupunkiin. :--D Eli ensi viikolla, varmaan keskiviikkona viimeistään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti