perjantai 15. huhtikuuta 2011

Ostoksilla!

Mä kävin kavereiden kanssa keskustassa keskiviikkona! Meiän kaupunkihan ei ole mikään shopping city, vaan kaupungista löytyy pari kirpparia, kirjakauppa, Tiimari, Seppälä, pari kukka-, urheilu- ja elektroniikkakauppaa sekä Robinhood, + perusruokakaupat. Joten, käytiin siis kirppareilla, Robinhoodissa, S-marketissa ja Tiimarissa. Ostin Robinhoodista tarjouksessa olleet lilat tennarit hintaan 5,99€, ja oon tosi tyytyväinen!



Ostin myös kirpparilta korvikset(siellä myydään myös uutta tavaraa, joista rahat menee kai kirppiksen pitäjille..?

Sit tänään oli äidinkielen koe yhdys sanoista ja Isoista Alkukirjaimista(huom, tahallani). Ja kolme tuntia kässää, sain valmiiksi sen harmaan hupparini, opettaja arvioi sen ja sain KYMPIN. <333 Oon aika onnellinen siitä! Laitan kuvaa hupparista varmaan huomenna, luonnonvalossa kun saa parempia kuvia. Käytiin tänään myös äidin kanssa kaupungissa(käytiin Hesburgerissa!), ostin kolme kynsilakkaa Seppälästä. Wild and Crazy x2 + Golden Rose. Laitan kuvia varmaan huomenna niistäkin, sävyinä Golden Rosessa vihreä ja Wild and Crazyssa sähkönsininen  glitterlakka Wild&Desperate, sekä violetti shimmer Fancy Dream.

IIIIIK! Huomasin äsken puolitoista senttiä pitkän vaalean ohuen madon/toukan, jolla oli tuntosarvet molemmissa päissä, mun huoneen lattialistan vierestä. HYI. Lähti aika nopeesti vessanpöntöstä alas. Mulla on vieläkin vähän ahdistunut olo. Mä en tykkää ötököistä yhtään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti