maanantai 11. huhtikuuta 2011

Löpinöitä, olkaa hyvät!

Terve kaikille! :) Ei mulla oikeestaan mitään asiaa ole, eikä kuvia, mut teki nyt vaan mieli postailla jotain :---D

Tais olla kyl matikka koko luokalle aika hepreaa tänään, ja kun käytiin uutta asiaa, en edes kuunnellu vaan luin sen jälkikäteen kirjasta. Opettajan mielipide matikan opiskeluun on ettei tarvitse ymmärtää vaan tehdä. Öh, eiks ekaks pidä ymmärtää miten ne lasketaan että osaa tehdä ne laskut? Ja sit se ragee siitä, että joku sanoo ettei ymmärrä. Me ollaan hei epätäydellisiä ihmisiä! Luoja.

Ja kummitäti tulee huomenna tänne päin Suomea, ja tulee varmaan meille kylään.. Ja pääsen varmaan keskiviikkona sit kaupunkiin ostamaan kynsilakanpoistoainetta. Musta tuntuu, että mulle tekee ihan hyvää vaan pitää näitä lakkoja useampi päivä. Nää on ollut jo lauantaista asti. Hui, 3 päivää jo. :---D Ja tulee olemaan huomisen ja keskiviikonkin(koulupäivät siis). On muuten kivasti kulunut kärjistä lakat. Laitan niistä ehkä kuvia joku päivä.

Muuten, alle 8 viikkoa ja alkaa KESÄLOMA. Olkaa onnellisia, ysit ja kaikki muut jonkun tärkeämmän etapin saavuttamat. Mulla on vielä 2 vuotta ja vajaat 2 kuukautta peruskoulua, haha. Ehkä mä vaan lasken aikaa seiskan loppumiseen? 

Ei nyt muuta, hyvää yötä! :)

PS. hyvä otsikko, eikös? Mulla on nää otsikkoideat kyl aika hauskoja...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti