perjantai 1. huhtikuuta 2011

Höpinöitä + hyvää aprillipäivää!

Hyvää aprillipäivää! (jep, ehdottomasti asia, jossa on jotakin toivotettavaa)

Mä kävin eilen äidin kanssa kaupungissa, koska sillä(hänellä) oli kampaaja puol kolmelta ja mä pääsin sit samalla kyydin koulusta kaupunkiin. :--D Kävin Seppälässä, Suomalaisessa kirjakaupassa, kirjastossa, kirpparilla ja sit yhdessä urheilukaupassa. Mulla oli reippaat 10e rahaa(siis mun kaikki käyttörahat), jolla en sitten ostanutkaan mitään. Kirpparilla olis kyllä ollut uudet, harmaat koon 37 muutaman sentin korolla varustetut saappaat, jotka oli aika ihanat! 10 e maksoi. Mä en kuulemma tähän aikaan vuodesta tarvitse sellaisia kenkiä. No jaa, tehtiin H&M:lle tilaus! Ekat, 5 vaatetta pitäs tulla ens viikolla(saas nähdä) ja 3 vaatetta toukokuulla, jos ne älyää laittaa ne kaikki samassa. (yks huhtikuun lopussa, yks toukokuun alussa, yks toukokuun puolessa välissä, katotaan sit..) Äiti tilas mulle siis turkoosin hellemekon lasten puolelta, tummanharmaan topin, shortsit lastenpuolelta, bandeaumalliset liivit esim. niskalenkkitoppien alle, leopardipyjama(minisortsit + leotoppi). Ja sit ne myöhemmin tulevat, musta tuubitoppi, semmoset farkkukangasta olevat housut ja lilaharmaavalkoraidallien toppi, joka oli tän blogin ekassa postauksessa.

Oletteko tulleet huijatuksi tänään? Mä en, mä oon ollut vähän sillä asenteella, että en usko mitään mitä mulle yritetään sanoa. :D Mä muuten ajattelin tehdä jotkut vappukynnet Cesarsshopin kilpailuun. Mua tosin epäilyttää että toi on aprillipila. Huomennahan se nähdään! Sitä paitsi ei ne yhdet kynnet nyt mitään haittaa, ja onpahan sit hyvä idea kynsiin...

Argh, tekis vaan mieli bloggailla ym. mut pitäs lukee HISTORIAN kokeisiin. Jee. Mä varmaan nukahan. Keskiviikkona yks tyttö kyl nukkuki hissan tunnilla, heräs porukan nauruun(tajuttiin, että hän nukkuu). Mut mul on kyl motivaatioo yrittää saada hyvä numero hissan kokeest. Sain ussan kokeesta 10- ja olin joulukuussa aktiivinen tunnilla -> tokarissa 10. Ja molemmissa aineissa on sama opettaja. Ja hyvä numero kokeessa + tuntiaktiivisuus -> hyvä numero todistukseen -> I'm happy. Ja saan rahaa. :)

Tulipas jotenkin höpinäpostaus, enkä nyt jaksa mitään randomkuvaa laittaa.

2 kommenttia:

  1. mäkin mietin et onko toi Cesarsshopin kilpailu aprillipila.. mut se ois aika ilkeetä :D

    VastaaPoista
  2. Niinpä :D Mut näkyy vielä ko. ilmoitus olevan Cesarsshopin nettisivuilla, joten ehkei se ole mikään aprillipila!

    VastaaPoista